Właśnie wystartowała nowa kampania gamingowa x-komu i Lenovo. Jej głównym punktem jest turniej, który połączy pokolenie rodziców i dzieci. Da możliwość na spędzenie czasu z dzieckiem oraz wtajemnicza w świat Minecrafta.
Eliminacje do 4 czerwca
Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić swoją drużynę na stronie x-kom.pl/turniej-lenovo. Zespół złożony z rodzica i dziecka musi przesłać w formularzu screeny przygotowanych przez siebie trzech budowli w Minecrafcie. Szesnaście najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju online, podczas którego będą tworzyć minecraftowe budowle na zadany temat. W ten sposób wyłonione zostaną cztery finałowe zespoły, które będą ze sobą rywalizować w Strefie Gracza x-komu w warszawskiej Reducie.
Transmisja turniejów w necie
Rywalizację zarówno najlepszej szesnastki jak i finałowej czwórki pokażemy na żywo na Twitchu Jarocka. Wydarzenia komentować będą Kycu i Admiros. W promocję turnieju, ale także idei wielopokoleniowego grania w gry komputerowej, zaangażowani zostali influencerzy. Informacje na ten temat będzie można znaleźć na Facebooku Kaftana, Ewrona, Dissa i Leha oraz Instagramie MarzenaiMarek, Odnova psycholog, Bakusiowo czy Krzyśka Golonki. Do udziału w turnieju będą też zachęcać tiktokerzy: piotrkowalski409, blogerwojciech, aniaprzy, witk, marcyfisia, sportstylegirl oraz tata_na_treningu.
Nagrody do nauki i zabawy
Zwycięzcy turnieju otrzymają laptop Lenovo Legion 7i-17 o wartości 6399 złotych oraz klocki LEGO Technic Ferrari 488 GTE AF Corse #51. Pozostali uczestnicy ścisłęgo finału zgarną laptopy Lenovo Legion i5-15 o wartości 3399 złotych oraz klocki LEGO Minecraft Bitwa o czerwony kamień.
Do 13 czerwca trwa też specjalna promocja w sklepie al.to. Każdy, kto do 13 czerwca kupi laptop Lenovo Legion, otrzyma 10 procent zniżki na klocki LEGO. O szczegółach promocji można przeczytać tutaj.