Chcesz mieć dostęp do eksperta, gdy Twój komputer zaczyna szwankować? Nie chcesz martwić się o dysk oraz dane znajdujące się na nim? Przy wyborze komputera x-kom Home&Office 100 lub 200 możesz mieć naprawę zdalną i zachować dysk przy wymianie na nowy.
Zdalna diagnostyka i naprawa wybranym przez Ciebie miejscu
Uruchomiamy pakiet zwiększający ochronę danych wrażliwych. Wybierając usługę on-site otrzymujesz trzyletnią ochronę dla Twojego sprzętu. Dzięki niej zyskujesz dostęp do specjalnej infolinii wsparcia technicznego, zdalną pomoc eksperta oraz możliwość naprawy na miejscu w ciągu 3 dni roboczych.
Zachowaj dysk przy wymianie na nowy
Usługa keep your hard drive (KYHD) to dodatkowe, trzyletnie zabezpieczenie danych, które są zapisane na Twoim dysku. W przypadku uszkodzenia dysku możesz go zatrzymać, a my wyślemy do Ciebie nowy.
Wyobrażamy sobie jak to jest, kiedy jesteś już po porannej kawie, chcesz usiąść do pracy, a tu sprzęt odmawia posłuszestwa. Na dysku czeka rozgrzebana prezentacja, którą musisz zaraz dostarczyć szefowi. Na szczęście technicy z x-komu przybędą z błyskawiczną pomocną.
Kamil Szwarbuła, rzecznik prasowy x-komu
Jak skorzystać z usługi on-site
Wystarczy wypełnić formularz i zgłosić reklamację wybierając typ zlecenia „on-site” lub zgłosić przez infolinię. Po przyjęciu zgłoszenia nasz technik zadzwoni do Ciebie w celu zrobienia diagnozy i sprawdzi czy problem można rozwiązać za pomocą wsparcia zdalnego.
Jak skorzystać z usługi keep you hard drive
Zgłoś problem przez formularz wybierając „zachowaj swój dysk” i wypełnij zgłoszenie lub przez infolinię. Jeśli reklamacja zostanie uznana wyślemy do Ciebie nowy nośnik o podobnych parametrach do Twojego dotychczasowego dysku.