Dywersyfikacja źródeł dochodu oraz chęć spróbowania się w nowej branży – to główne powody wejścia x-komu w MISS TI 蒂小姐. Po elektronice (x-kom), zabawkach i AGD (al.to) oraz sprzęcie outdoorowym (combat.pl), Michał Świerczewski zamierza podbić świat branży spożywczej.
Naturalna ciekawość drogą do sukcesu
Widzę duży potencjał w sektorze FMCG, a zwłaszcza w tych nietypowych produktach, których nie spotykamy na co dzień na sklepowych półkach. Osobiście jestem fanem pobudzającego efektu Miss Ti 蒂小姐 Matcha Latte oraz zniewalającego smaku lodów Mochi. Wprowadzamy do portfolio naszych spółek kolejne kategorie produktów, aby różnicować ofertę. Chcemy jednocześnie czerpać doświadczenia z innej branży, jak również doprowadzić do kolaboracji pomiędzy obiema firmami.
Michał Świerczewski - prezes grupy x-kom
MISS TI 蒂小姐 to skromna, ale pewna siebie dziewczyna, która chce budować nową, lepszą rzeczywistość. x-kom to inteligentny wybór i szereg innowacyjnych rozwiązań oraz najnowocześniejszej technologii. Wierzymy, że idąc razem będą się wzajemnie inspirować i napędzać. Z ogromną dumą i nadzieją na przyszłość chcemy ogłosić, że od teraz łączy ich coś więcej niż geekowskie zajawki. Łączy ich wspólny, partnerski cel.
Quebonafide