Ostatnio coraz częściej mówi się, że sztuczna inteligencja zastąpi niektóre zawody – na przykład marketerów czy specjalistów od reklamy. x-kom postanowił sprawdzić, na ile jest to możliwe już teraz, i zlecił AI napisanie scenariusza reklamy komputerów G4M3R. Co z tego wyszło?
Jak sztuczna inteligencja napisała reklamę x-komu
O czym jest pierwsza polska reklama napisana przez AI
Po co x-kom zlecił sztucznej inteligencji scenariusz reklamy
– Wielu specjalistów już używa AI w codziennej pracy i zanim się obejrzymy, stanie się to standardem. Nie możemy zostać w tyle, dlatego sprawdzamy większość rozwiązań, które pojawiają się na rynku, i oceniamy, na ile możemy je wykorzystać w pracy. W naszej komunikacji testowaliśmy już: DALL·E 2, Midjourney czy, jak w tym przypadku, ChatGPT. Czujemy, że AI to jeden z trendów, które będziemy obserwować w 2023 roku nie tylko w marketingu.
Paulina Szczubidło, Senior Social Media Specialist w x-komie
– W x-komie zawsze chcemy testować nowe technologie i rozwiązania. Być prekursorami. Od jakiegoś czasu mówi się, że AI jest przyszłością wielu zawodów, dlatego chcieliśmy się przekonać, czy już może nas zastąpić lub wesprzeć w pracy.
Cezary Łopaciński, Senior Social Media Specialist w x-kom