Sklep internetowy al.to, który należy do grupy x-kom, stworzył pierwszą markę własną. Lykkele to seria produktów do sprzątania, gotowania oraz higieny i pielęgnacji. Twórcy nowego brandu inspirowali się skandynawskim podejściem do życia.
Jaka jest filozofia Lykkele
Kraje skandynawskie od wielu lat znajdują się na czołowych miejscach rankingów nieszczęśliwych miejsc do życia. Przy tworzeniu marki Lykkele sklep al.to zainspirował się filozofią hygge, dzięki której społeczeństwa skandynawskie czują się szczęśliwe.
Lykkele to połączenie dwóch wyrazów. Słowem hygge Duńczycy określają wewnętrzną równowagę, bezpieczeństwo i szczęście. Natomiast lykke to podejście, dzięki któremu podczas codziennych czynności ludzie doświadczają zadowolenia, radości i dobrego samopoczucia.
Rafał Jędrzejek, Product Development & Assets Manager
Co znajdzie się w ofercie
Sklep al.to wyspecjalizował się w sprzedaży produktów do domu, dlatego oferta Lykkele obejmuje małe AGD.
Sprzęty są wygodne, praktyczne i wyposażone w najważniejsze rozwiązania, które zapewniają skuteczne działanie i jak największą funkcjonalność.
Produkty Lykkele zaliczają się do czterech kategorii:
- home & clean – do sprzątania,
- beauty & care – do higieny i pielęgnacji,
- kitchen & food – do gotowania i pieczenia,
- smart & home – do domu.
Jakie produkty można kupić już teraz
Pierwsze produkty Lykkele są już dostępne na stronie internetowej al.to. W ofercie znajdują się: szczoteczka soniczna (w dwóch kolorach), prostownica oraz lokówko-suszarka.
Portfolio marki będzie się systematycznie powiększać. Do końca 2023 r. pojawi się około 20 nowych produktów z różnych kategorii. W najbliższym czasie do oferty Lykkele dołączą depilator IPL, robot planetarny oraz odkurzacz bezworkowy.