Tegoroczna kampania x-komu na Black Month jest mocna zarówno pod względem przekazu, jak i ofert. Przez cztery tygodnie klienci x-komu mogą kupić miks produktów w okazyjnych cenach. Twarzą akcji jest Karol Strasburger, któremu towarzyszą jego niebanalne żarty. Korzystne oferty x-komu i humor aktora łączą się pod hasłem przewodnim kampanii „Promocje nie na żarty”.
Cztery tygodnie okazji
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Karolem Strasburgerem, bo znają go zarówno młodzi, jak i starsi. Niektórzy kojarzą go z „Familiady”, a inni z internetowych memów i śmieszkowych publikacji. Humor i duży dystans to coś, co niepodważalnie łączy x-kom ze Strasburgerem. Przy okazji Czarnego Piątku dostajemy wiele komentarzy od klientów. Postanowiliśmy je wykorzystać w scenariuszach filmów i w ten sposób podkreślić nasz dystans. W kolejnych odcinkach serii będziemy nadal serwować zarówno komentarze, jak i technologiczne suchary.
Kacper Kapsa, New Media Manager w x-komie