Dwie polskie firmy: x-kom, lider na rynku sprzedaży elektroniki, oraz technologiczny startup Gleevery, który oferuje technologię i kompleksowe wsparcie w zakresie wynajmu, nawiązały współpracę. Od teraz klienci indywidualni i biznesowi mogą wynajmować produkty ze sklepu internetowego www.x-kom.pl. Liczba sprzętów z różnych kategorii dostępnych w ramach tej usługi będzie stale rosła.
x-kom i Gleevery ułatwiają dostęp do elektroniki
Obserwujemy, że popularność wynajmu sprzętu, jako formy transakcji, rośnie za granicą. Wierzymy, że trend ten wkrótce zawojuje rynek elektroniki w Europie. Widzimy, że wynajem to kluczowy czynnik, który zwiększa świadomość klientów na temat racjonalnego użytkowania i wymiany sprzętu na nowy. Dlatego naszą rolą, jako innowacyjnej firmy e-commerce, jest ułatwianie dostępu klientowi do najnowszej technologii w zgodzie z trendami szybko zmieniającego się świata.
Patryk Powierża, Chief Growth Officer, x-kom
Usługa wynajmu w x-kom dla klientów indywidualnych i firm już dostępna
Klienci indywidualni mogę skorzystać z wynajmu produktów na okres minimum trzech miesięcy, natomiast dla firm minimalny okres wynajmu to już jeden miesiąc.
Proces wynajmu sprzętu w x-kom w trzech krokach
Nasza współpraca z Gleevery to wynik synergii. My udostępniamy całą naszą wiedzę i sprawdzone procesy w e-commerce na rynku elektroniki użytkowej, a Gleevery technologię i wiedzę w zakresie wynajmu. Wierzymy, że takie połączenie silnych stron pozwoli nam stworzyć nowatorskie rozwiązania, które są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów.
Mariusz Szałaj, Wiceprezes x-kom
Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z x-kom, marką znaną z innowacyjności i wysokiej jakości obsługi klienta. Dzięki tej kooperacji możemy razem rozwijać technologię i usługi, wspierające klientocentryczną politykę sklepu. Wspólnie z x-kom, wierzymy w rozpowszechnienie się w Polsce świadomego modelu konsumpcji – „korzystania ponad posiadanie” oraz wypracowanie nowych standardów w zakresie najmu urządzeń. Dzięki naszej współpracy możemy popularyzować wynajem wśród klientów indywidualnych, jak i firm. To powinno nie tylko pozwolić im na szerszy dostęp do wyższej jakości dóbr, ale także ograniczyć liczbę elektrośmieci i wydłużyć cykl życia sprzętów.
Jakub Buga, CEO, Gleevery