Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? x-kom proponuje wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.
Wyślij kotka, zgarnij wymarzony prezent
Jak to robimy?
Cele
- Ta kampania to przede wszystkim nieco inne podejście do reklam w internecie. Zazwyczaj to sklep lub producent zabiega o to, aby klient coś kupił. My natomiast narzędzie, które zazwyczaj jest w posiadaniu marketerów, przekazujemy naszym klientom. To oni mogą postarać się zareklamować konkretny produkt swoim bliskim, aby przekonać ich do zakupu. Od początku mamy nadzieję, że wszyscy potraktują to jako dobrą zabawę i eksperyment, na którym można tylko zyskać. Nie dajemy żadnej gwarancji, że nasz niecny plan zadziała, ale jesteśmy pewni, że warto spróbować.
Jakub Biel, PR & Communiation Manager w x-kom
[1] Badanie "Mindshare Huddle For Good" opracowano na podstawie odpowiedzi 936 konsumentów oraz 94 marketerów. Badanie zrealizowano w październiku br., a wyniki zaprezentowano 20 listopada na konferencji pod tym samym tytułem.